Red Bull Coast 2 Coast – Part I

Så er det lige om snart, at Red Bull Coast 2 Coast bliver skudt i gang – jeg har ca. 2,5 times kørsel endnu inden jeg Rammer Fehmarn i Tyskland, hvor starten går. Jeg har glædet mig rigtigt meget til at være med, det bliver vildt med et start-felt på intet mindre end 600 kiters (Minus dem der altid falder fra). Til dette års Ragnarok var vi ca. 350 og det var vildt at se, når samtlige kites dykkede da starten gik. Jeg tør ikke tænke på det potentielle kaos, der kan være denne gang – men hey det er jo en del af gamet!

Overnatning er på en – efter hvad jeg kan læse mig frem til – en interimistisk campingplads, så da jeg kører alene har jeg besluttet mig for at sove i bilen og undgå at slå telt op. Skoda’en er derfor blevet udsat for lidt “ombygning” i form at en madras i bagenden ved siden at min obligatoriske grej-kasse, der altid står i bilen. Der er ikke super meget plads, men jeg regner med at kunne få en ok søvn – i hvert fald lige så godt, som på en luftmadras i et telt 🙂

20150918_090955

Udsigten ser ikke for god ud til i morgen lørdag, hvor racet egentligt er sat til, til gengæld ser søndag rigtig god ud. Så jeg (og mange andre) håber på, at det bliver udskudt til søndag. Men registrering er stadig i dag inden kl. 17, så må hellere se at komme videre 🙂

