Teamrider for KiteCPH.dk

Jeg har i et lille års tid haft glæde af den super lækre Flysurfer Speed 4 Lotus (15 meter) – det er simpelthen en helt igennem fantastisk kite. Den har givet mig mange gode sommer sessions (Selvom sommeren 2015 bestemt ikke var vindfattig), hvor de fleste andre måtte droppe det 🙂

Derfor er jeg også super glad for at kunne fortælle, at jeg er blevet teamrider for KiteCPH.dk på netop Flysurfer Speed kites. Flysurfer har for et par måneder siden lanceret den nye Speed 5, hvor de har taget de gode erfaringer fra deres Sonic race kite og opgraderet den foregående Speed 4 Lotus. Resultatet er blevet en kite, der har en lidt højere AR (6,15 imod den gamle på 5,80), lidt hurtigere, lidt mere fintfølende – men vigtigt af alt bare lige lidt sjovere!
I skrivende stund er der lanceret en 6 meter, 9 meter og en 12 meter, da jeg blankt må indrømme, at jeg ikke er til storm surfing med foil kites, så har jeg valgt den konservative tilgang og fået mig en 9’er. Planen er at opgradere min Speed 4 Lotus 15 meter til en tilsvarende 15 meter Speed 5, når den bliver lanceret i løbet af sommeren. I mandags fik jeg testet 9’eren af i den lette sommervind med mit landboard, det kom der en lille video-snas ud af:

På onsdag går turen til Norge og dette års Red Bull Ragnarok, måske man kunne være heldig at snige sig prøve en Speed 5 15 meter, hvis nogle af de internationale riders har fået fingre i den 🙂

Hvis du skulle have lyst til at prøve en tur, så fang mig på stranden eller smid en besked på facebook!

